Najlepszy na dzień dzisiejszy smar do przegubów synchronicznych. Swoimi właściwościami wyraźnie przewyższa dowolny smar z dwusiarczkiem molibdenu(MoS2). Wyprodukowana według unikalnej rekrystalizacyjnej technologii wykorzystującej złożony kompleks litowo-wapniowych zagęszczaczy(ALASSCA complex). Legowany specjalnym pakietem dodatków. Wprowadza pryncypialnie nowe i efektywne podejście do właściwości zabezpieczających przed zużyciem.
Czy smary zawierające dwusiarczki molibdenu zapewniają ten poziom? – oceńcie sami.
- idealny smar dla przegubów równobieżnych, obniżający ich zużycie 2 do 2,5 razy.
- przygotowana do długiego zabezpieczenia przegubu przy uszkodzonej osłonie.
- posiada nadzwyczajne właściwości smarne w dowolnych warunkach eksploatacyjnych(ekstremalne obciążenia, małe i wielkie prędkości przesuwu, wysokie temperatury, zapylenie i wilgoć).
- przeciwdziała powstawaniu zatarć punktowych oraz korozji, utrzymując powierzchnie w idealnym stanie.
- super uniwersalny smar jaki można stosować w dowolnych węzłach tarcia a to: przeguby napędowe, łożyska kół, krzyżaki wałów Cardana, sworznie zwrotnic i przeguby kuliste układu kierowniczego. Wszelkiego rodzaju przekładnie zamknięte i odkryte stosowane w przemyśle i gospodarstwie domowym.
Porządek stosowania:
Wykorzystując smarownicę – wprowadzać smar przez smarowniczkę w węzeł aż do jego pojawienia się w szczelinie złożenia.
Wykorzystując pojemnik aerosolowy – rozpylić na element poprzednio oczyszczony z brudów.
Napełnienie ręczne – zapełnić połowę wolnej objętości łożyska (węzła) usuwając przed tym stary smar.
Uwagi:
- zalecany dla nowych węzłów i mechanizmów.
- dla dokładnego odnowienia należy wykorzystać smar „odnawiający” lub ”remontowy”.
- kompatybilny ze wszystkimi samochodowymi i przemysłowymi smarami litowymi. Mieszalny z nimi w dowolnych proporcjach.