XADO rewitalizant EX120 do silników diesla
Dostępność: Dostępny
Produkt zawiera Rewitalizant®

XADO rewitalizant EX120 do silników diesla

Wariant wzmocniony

Przeznaczony do zabezpieczenia przed zużyciem oraz remontu odnawiającego silników diesla a w tym wysilonych i turbosprężarką.

Dzięki o 20% wyższej koncentracji aktywnego środka posiada rozszerzony zapas możliwości odnawiania zużytych powierzchni oraz zabezpieczenia przed zużyciem.

*Odnosząc do produktów XADO: żel-rewitalizant do silników wysokoprężnych.

Formuje na powierzchniach par tarcia metalowo ceramiczną warstwę(detale silnika przywracają swoją geometrię).

Odnowiony tą metodą zespół swoimi charakterystykami eksploatacyjnymi przewyższa nowy i gwarantuje się 2-4 razy dłuższy okres eksploatacji.

Wybierz produkt, widok otworzy się z lewej strony
XADO rewitalizant EX120 do silników diesla
Opakowania:   Cena:
€14,49 (€1811,25/L)

Porządek stosowania:

Obróbka silnika wykonuje się w trzech etapach
1-szy etap: zawartość aplikatora wprowadzić przez wlew oleju w rozgrzany do temperatury pracy silnik. Uruchomić silnik i utrzymać na biegu jałowym przez 5-10 minut.
2-gi etap: wykonać w tym samym porządku jak pierwszy po 100-250 km jazdy.
3-ci etap: przeprowadzić jak poprzednie po przebiegu 100-250 km.
Obróbka uważana jest za zakończoną po przebiegu ok. 1500 km.

Dozowanie:

Pojemność układu smarowania silnika w Ltr

3-10

11-20

21-30

Ilość aplikatorów(8ml) szt.

3

6

9

Schemat etapów obróbki

1+1+1

2+2+2

3+3+3

Ilość aplikatorów do nowych silników

2

4

6

       

Uwagi:

Oleju do końca obróbki nie zaleca się wymieniać;
Możliwa jest obróbka na biegu jałowym(4 godziny jako ekwiwalent 200 km jazdy)

Nowe silniki (przebieg do 20 000 km) obrabiać jednoetapowo.
Silniki po naprawie głównej zaleca się obrabiać w trzech etapach jak z przebiegiem.
Metalowo ceramiczne pokrycie zabezpieczające formuje się w każdym sprawnym mechanizmie, jednak gdy mechanizm(silnik) jest w stanie krytycznym(zużycie 100%) niezbędnym jest wymiana zużytych/ uszkodzonych części.

Konfekcjonowanie:

Aplikator strzykawkowy 8 ml Art. XA10034

Mozliwosci

Po aplikacji Twoj samochod znajduje sie pod ochrona XADO.

Podczas eksploatacji silnika najwieksze zuzycie wystepuje w obszarze GMP dla pierscienie-tuleja,, mechanizm rozrzadu(krzywki, popychacze), panewki walu korbowego i rozrzadu. Rewitalizant zawiera material budujacy, jaki kompensuje zuzycie w tych obszarach. Wynikiem rewitalizacji jest sformowanie gradientowego i wielofunkcyjnego pokrycia z zestawem niezbednych charakterystyk stanu naprezen.

Detale silnika rosna objetosciowo, przywracane sa „setki” i „dziesiatki” jakie byly utracone, zuzyte w procesie eksploatacji. To efekt remontowy. Otrzymane pokrycie posiada unikalne wlasciwosci: wysoka twardosc, wysoka odpornosc na korozje, niska chropowatosc. Gwarantuje sie ze po rewitalizacji te elementy silnika posluza 2-4 razy dluzej.

Rezultatem rewitalizacji silnika jest wyrazny wzrost kompresji i jej wyrownanie w cylindrach, obniza sie zuzycie oleju oraz paliwa, polepsza sie elastycznosc pracy i wybieg auta, odnawiaja sie pompy olejowe, lozyskowanie turbiny, waly i panewki, gladz cylindrow, zanika elipsoidalnosc. Silnik pracuje cicho i bez wibracji. Dzieki rewitalizacji mozna zawsze utrzymac w idealnym stanie.

Wlasciwosci

  • odnawia i zabezpiecza przed zuzyciem trace sie detale zlozenia cylinder-tlok, zlozenia tlokowo-korbowego oraz rozrzadu;
  • wyraznie obniza zuzycie paliwa(do 30% na biegu jalowym);
  • podnosi do nominalnego cisnienie oleju w ukladzie;
  • podnosi i wyrownuje sprezanie w cylindrach;
  • podnosi moc silnika, polepsza elastycznosc;
  • obniza glosnosc i wibracje do 10 razy;
  • przedluza okres eksploatacji 2-3 krotnie;
  • chroni silnik przed negatywnymi skutkami zimnych uruchomien;
  • polepsza prace silnika juz po 50-100 km jazdy;
  • umozliwia eksploatacje silnika przy awaryjnym ubytku oleju – nawet do 300 km;
  Źle            Dobrze
captcha ->