XADO Maximum Transmission
Dostępność: Dostępny

XADO Maximum Transmission

Zatomizowany kondycjoner metali z rewitalizantem 1 Stage (RF 100).

Przeznaczony do remontu odnawiającego zespołów przekazania napędu i ich aktywnej ochrony przed zużyciem bezpośrednio podczas pracy samochodu.

Innowacyjny 2-komponentowy produkt nowego pokolenia, składający się z współdziałających właściwościami kompleksowego kondycjonera metali i rewitalizanta 3-go pokolenia.

Wybierz produkt, widok otworzy się z lewej strony
XADO Maximum Transmission
Opakowania:   Cena:
€29,99 (€999,67/L)

RF = 100
RF(Revitalization Factor) – wskaźnik efektywności odnowienia i ochrony mechanizmów przekładni przed zużyciem. RF = 100 oznacza że produkt posiada maksymalnie możliwe własności odnawiające i remontowe. Zespół transmisji przeszedł pełny cykl rewitalizacji w wyniku jego zastosowania, jest w pełni odnowiony i chroniony przed zużyciem przez kolejne 100 000 km co jest gwarantowane.

Stosowanie

Zawartość strzykawki wprowadzić przez otwór kontrolny wybranej przekładni rozgrzanej do temperatury roboczej. Przejechać czasowo 3-5 minut (dla pełnego rozpuszczenia się zestawu). Eksploatować pojazd w normalny sposób.

Dozowanie

Jedna strzykawka na nie więcej jak do 4 litrów oleju przekładniowego w układzie.

Uwagi

Nie zaleca się stosowanie kondycjoner metali XADO Maximum Transmission w zespołach i węzłach gdzie zużycie elementów stanowi 100% oraz makro uszkodzeniami (wykruszone, wyłamane zęby).

Mieszalny z wszystkimi olejami stosowanymi w przekładniach mechanicznych.

Rewitalizacja zachodzi na drodze 1000 km, nie zaleca się wymiany oleju w tym czasie. Ponowne zastosowanie kondycjonera metali XADO Maximum Transmission zaleca się po przejechaniu 100 000 km.

Konfekcjonowanie: strzykawka 30 ml, Art. Nr XA40014

  • Odnawia powierzchnie detali i kompensuje zużycie bieżące
  • Likwiduje wżery i zadarcia na powierzchniach roboczych
  • Optymalizuje ślady współpracy zazębień kół zębatych
  • Obniża szum i wibracje zespołów
  • Polepsza właściwości smarne oleju i tribotechniczne charakterystyki sprzężeń
  • Poprawia pracę synchronizatorów, podnosi dokładność zmiany przełożeń
  • Zabezpiecza wyraźne oszczędności paliwa (szczególnie dla napędu 4x4)
  • Pozwala na kontynuację jazdy przy awaryjnym ubytku oleju (do 1000 km)
  • Uniwersalny w stosowaniu tak do mechanicznych, zrobotyzowanych, sekwencyjnych skrzyń biegów a w tym Direct Shift (skrzyń przełożeń bezpośrednich), skrzyń rozdzielczych i mostów (mechanizmów różnicowych)
  • Gwarantuje bezzużyciową ochronę zespołu napędowego przez 100 000 km.
  Źle            Dobrze
captcha ->