XADO Maximum for Diesel Truck
Dostępność: Dostępny

XADO Maximum for Diesel Truck

Zatomizowany kondycjoner metali z rewitalizantem 1 Stage (RF 100).

Specjalnie opracowany do remontu odnawiającego i aktywnej ochrony przed zużyciem silników z zapłonem samoczynnym pojazdach dużych ładowności. Ten innowacyjny 3-składnikowy produkt łączy sobą własności dwufazowego, kompleksowego kondycjonera metali i rewitalizanta 1 Stage.

Wybierz produkt, widok otworzy się z lewej strony
XADO Maximum for Diesel Truck
Opakowania:   Cena:
€129,45 (€136,26/L)

Stosowanie

Temperatura zestawu przed aplikacją nie powinna być niższa niż +250 st.C. Pojemnik energicznie wstrząsnąć. Wprowadzić zawartość w rozgrzany silnik do temperatury pracy przez wlew oleju. Uruchomić silnik i utrzymać na biegu jałowym przez 3-5 minut.

Proporcje

1 pojemnik (950ml) wystarcza na silnik z 30-45 ltr oleju w układzie smarowania. Poziom oleju nie powinien przewyższać maksymalnej wielkości. Nie dopuszczać do jego przekroczenia!

Uwagi

  • zestaw specjalnie opracowany i przetestowany w mocno obciążonych silnikach diesla z turbosprężarką;
  • mieszalny z każdym rodzajem oleju silnikowego;
  • rewitalizacja zachodzi na odcinku 1000 – 1500 km, w tym okresie nie zaleca się wymiany oleju;
  • ponowne zastosowanie XADO Maximum for Diesel Truck zaleca się w zakresie ok. 100 tys. km przebiegu od poprzedniej aplikacji;
  • celem utrzymania wysokiego poziomu ochrony przed zużyciem, zaleca się stosowanie oleju XADO Atomic Oil
  • RF=100 (RF-Revitalization Factor) – wskaźnik efektywności odnowienia i ochrony silnika przed zużyciem. RF=100, oznacza że w efekcie zastosowania produktu dany silnik przeszedł pełny cykl rewitalizacji, jest całkowicie odnowiony i gwarantuje się ochronę przed zużyciem na co najmniej 100 tys. km przebiegu;
  • Produkt zawiera rewitalizant w granulach jakie całkowicie rozpuszczają się w gorącym oleju.

Konfekcjonowanie:

Butelka 950 ml Art. Nr XA40712

  • Odnawia powierzchnie detali i kompensuje zużycie bieżące
  • Podnosi i wyrównuje kompresję w cylindrach
  • Przywraca ciśnienie oleju nawet do nominalnego
  • Tworzy aktywny system ochrony obciążeniowej oraz przegrzewania
  • Polepsza właściwości smarne oleju i charakterystyki tribologiczne węzłów silnika
  • Obniża zużycie paliwa
  • Podnosi moc i elastyczność silnika
  • Obniża poziom szumów i drgań
  • Przedłuża resurs silnika
  • Gwarantuje ochronę bezzużyciową silnika przez 100 000 km jazdy.
  Źle            Dobrze
captcha ->