Rewitalizant do silników benzynowych
Dostępność: Dostępny
Produkt zawiera Rewitalizant® Best seller

Rewitalizant do silników benzynowych

Rewitalizant do silników benzynowych
Co to właściwie jest REWITALIZANT?

Rewitalizant zawiera „materiał budowlany”, jaki kompensuje ubytki objętościowe w strefach tarcia (proces należy rozpatrywać objętościowo). To jest efekt remontu. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: znaczną twardość, wysoką odporność na korozję, niską chropowatość a także niższy współczynnik tarcia. Po rewitalizacji elementy te służą dwu- czy nawet czterokrotnie dłużej.

Co to właściwie jest REWITALIZANT?

- znacznie łatwiejszy rozruch (szczególnie w zimie)
- podniesienie i wyrównanie kompresji
- mniejsze zużycie paliwa
- cichsza i bez drgań praca silnika

Wybierz produkt, widok otworzy się z lewej strony
 Rewitalizant do silników benzynowych
Opakowania:   Cena:
€8,00 (€800,00/L)

Ile i jak stosować?
Do całkowitej obróbki silnika używanego (od 3 do 10l oleju) konieczna jest trzyetapowa aplikacja preparatu. Dla silników nowych zalecana jest obróbka dwukrotna.

Opis użycia (pojedynczy etap):
1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej (przeważnie ok. 90 stopni – 5-10 minut pracy)
2. Zgasić silnik
3. Odkręcić korek wlewu oleju i wycisnąć zawartość tubki do silnika.
4. Zakręcić korek.
5. Uruchomić silnik i pozostawić 5-10min na wolnych obrotach.
Kolejny etap (etapy) przeprowadza się w analogicznej kolejności po 100-250km przebiegu.

Proces odbudowy można uznać za zakończony po przebiegu 1500km.

UWAGA: Nie należy zmieniać oleju przed zakończeniem procesu rewitalizacji.

Rewitalizacja to „powrót do zycia”

Wyraz rewitalizacja (lac. vita — zycie) mozna doslownie tlumaczyc jako „powrót do zycia”. Odkrycie zjawiska rewitalizacji opiera sie na unikatowych procesach fizyko-chemicznych, które przy okreslonych warunkach moga odbywac sie w strefie tarcia. Podczas pracy mechanizmu na parach tarcia pojawiaja sie obciazenia które powoduja wydzielanie sie nadmiernej energii cieplnej, skierowanej na zniszczenie — zuzycie detali. Jezeli dodac do strefy tarcia unikalny material budowlany — rewitalizant, wówczas odbiera on nadmiar energii i wykorzystuje ja dla stworzenia nowej powierzchni. W ten sposób w strefie nadmiaru energii pojawiaja sie warunki, przy których energetycznie korzystniej jest budowac nowe, niz burzyc stare. Energia niszczenia staje sie energia tworzenia!

Metal mozna odbudowac!

Kiedy odkryto zjawisko rewitalizacji, naukowcy zauwazyli, ze jest mozliwosc odwrócenia procesu zuzycia, ze mozna ochronic i odbudowac zniszczona powierzchnie. Okazalo sie, ze mozna stworzyc takie warunki, przy których detal nabywa nowe niezawodne pokrycie, posiadajace wysokie wlasciwosci przeciwzuzyciowe. Zeby stworzyc takie warunki, do strefy tarcia trzeba dodac specjalna substancje syntezowana — rewitalizant. On zawiera material budowlany dla przyszlej powierzchni i unikatowy aktywator energetyczny, pozwalajacy przeniesc nadmierna energie tarcia na stworzenie pokrycia ceramiczno-metalowego.

Etapy formowania pokrycia

Rewitalizacja zaczyna sie w strefie najwiekszego przeciazenia, poniewaz jest tu dosc nadmiaru energii dla rozpoczecia nowego procesu i atomy metalu maja najwieksza ilosc laczników swobodnych (nieskompensowanych). Te laczniki jak magnesy zabieraja i utrzymuja bezposrednio w miejscach zuzycia material budowlany — rewitalizant. Przy pojawianiu sie obciazen aktywator energetyczny odbiera nadmierna energie tarcia i kieruje ja na budowe warstwy ochronnej. W ten sposób na starej podstawie ksztaltuje sie nowe pokrycie. Po kilku minutach rozpoczecia rewitalizacji zamiast drasniecia pojawia sie ceramiczno-metalowa latka. Strefa anomalnej aktywnosci zanika. Procesy energetyczne stabilizuja sie, rozwój pokrycia zatrzymuje sie. Jednoczesnie odbywa sie dyfuzja obustronna dwóch substancji (metalu i ceramiko-metalu), która konczy proces formowania nowego pokrycia, cementuje go, ostatecznie likwidujac defekt. Im wiecej mija czasu, tym pewniejszym staje sie nowe pokrycie. Nowe mozliwosci z atomowym rewitalizantem Zjawisko rewitalizacji stalo sie przelomem technologicznym w eksploatacji nowoczesnej techniki. Wynalazek zatomizowanego rewitalizanta pozwolil spojrzec po nowemu na mozliwosci oleju silnikowego i zrobic proces rewitalizacji dostepnym oraz permanentnym.

Wyniki rewitalizacji

Mozliwosci rewitalizacji przewrócily wspólczesne pojecie o eksploatacji maszyn i mechanizmów i ich naprawie. Zaawansowana idea odwrócenia procesów niszczenia zostala zrealizowana w produkcji XADO.
W wyniku rewitalizacji na powierzchniach par tarcia formuje sie nowe pokrycie — detal powieksza sie przestrzennie i odbudowuje swoja geometrie. Otrzymane pokrycie posiada unikalne wlasciwosci — zadziwiajaca trwalosc (mikrotwardosc 650–750 kg/mm2), wysoka odpornosc na korozje, niska chropowatosc (Ra do 0,06 μm). Poddany rewitalizacji detal bedzie dzialac gwarantowanie do 2–4 razy dluzej! Na parach tarcia ksztaltuje sie pokrycie ceramiczno-metalowe, detale powiekszaja swoja wage i objetosc, przywracaja swoja pierwotna geometrie (najwiekszy zarejestrowany przyrost — do 1,5 mm). Odbudowa odbywa sie w procesie zwyklym, przy obciazeniach roboczych. Rezultatem jest uzyskanie wiekszej mocy uzytecznej, powieksza sie dokladnosc pracy mechanizmu, a obniza sie szum i wibracja. To pozwala uniknac strat metalu, utrzymywac powierzchnie tarcia w idealnym stanie, znacznie powiekszyc niezawodnosc mechanizmów i wydluzyc czas pracy. Biorac pod uwage optymizacje sprezen, to pozwala uzyskac znaczna ekonomie nosników energii (do 30 %).

Racjonalizm ekologiczny
Zaoszczedzenie energii oraz dluga bezawaryjna eksploatacja jest podstawa dbalosci o otaczajace srodowisko przyrodnicze. Podczas pracy mechanizmów, które przeszly rewitalizacje wydzielanie szkodliwych substancji (CO, CH, NOx) w atmosfere 7znacznie obniza sie.

  Źle            Dobrze
captcha ->