Rewitalizant do pomp wtryskowych
Dostępność: Dostępny
Produkt zawiera Rewitalizant® Best seller

Rewitalizant do pomp wtryskowych

Co to właściwie jest REWITALIZANT?
Rewitalizant zawiera „materiał budowlany”, jaki kompensuje ubytki objętościowe w strefach tarcia (proces należy rozpatrywać objętościowo). Jest to efekt remontu. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: znaczną twardość, wysoką odporność na korozję, niską chropowatość a także niższy współczynnik tarcia. Po rewitalizacji elementy te służą dwu- czy nawet czterokrotnie dłużej.

Efekty działania rewitalizanta
W   procesie   obróbki   pomp   wtryskowych,   rozpylaczy,   pompowtryskiwaczy na   powierzchniach   elementów (element tłoczący,  zaworek tłoczący, igła rozpylacza, dozator itp.) buduje się metaloceramiczna warstwa, rosnąca na bazie siatki krystalicznej warstwy   powierzchniowej materiału   rodzimego. Takim sposobem następuje zamiana z pary „metal-metal” na parę  „metaloceramika-metaloceramika” jaka jest praktycznie niezniszczalna.
 

  • przywrócenie geometrii i jej zabezpieczenie elementów tłoczących, zaworków tłoczących  i innych elementów smarowanych paliwem w pompach wtryskowych w tym także pompowtryskiwaczy czy systemów Common Rail
  • zmniejszenie  zużycia paliwa co jest wynikiem lepszego rozpylenia  paliwa
  • wzrost mocy silnika
  • znaczne zmniejszenie stopnia szumu i wibracji
  • zmniejszenie emisji toksycznych składowych w spalinach
  • zabezpieczenie przed wpływem paliwa złej jakości
Wybierz produkt, widok otworzy się z lewej strony
Rewitalizant do pomp wtryskowych
Opakowania:   Cena:
€8,00 (€800,00/L)
€10,00 (€1111,11/L)

Uwagi

  1. Wykorzystywać z paliwem odpowiednim do sezonu.
  2. Dodatkowo zamontowane filtry mogą obniżyć  efektywność rewitalizacji a szczególnie kończące swoją przydatność.
  3. Przed zastosowaniem zaleca się oczyszczenie układu paliwowego z odkładów. Do tego celu można wykorzystać preparat VERYLUBE DIESEL LUXE.

Stosowanie
Na bazie silnika wysokopreznego o pojemnosci do 5 000 ccm.

  1. Zawartosc tubki (pojemnika) wycisnac (rozpylic) w zbiornik paliwa z minimalna iloscia paliwa
  2. Zatankowac do zbiornika 40 – 60 litrów  paliwa
  3. Eksploatowac pojazd w normalnym trybie
  4. Proces rewitalizacji mozna uznac za  zakonczony po ok. 100 godzinach pracy lub po przebiegu ok. 3000 km
  Źle            Dobrze
captcha ->