MOTO rewitalizant
Dostępność: Dostępny
Produkt zawiera Rewitalizant®

MOTO rewitalizant

Przeznaczony do rekonstrukcyjnego remontu i ochrony przed zużyciem elementów silników mototechniki o objętości do 1000 cm3.

Stosuje się do motorowerów, motocykli, sań motorowych, wodnej techniki i sprzętu domowego (kosiarek do trawy, pił benzynowych i in.). Zabezpiecza potrójny efekt — remont, ochronę i oszczędność.

Wybierz produkt, widok otworzy się z lewej strony
MOTO rewitalizant
Opakowania:   Cena:
€1,99 (€44,22/L)
€5,49 (€156,86/L)

STOSOWANIE
Obróbka silnika przy wykorzystaniu rewitalizanta w saszetkach wykonuje się w 3 etapach. Wykorzystując aerosol — 2 etapy.

Dla silników z połączonym systemem paliwowym i systemem smarowania (mieszankowe):
1 etap: zawartość 1 pakietu (połowę pojemnika) wprowadzić (rozpylać 10–15 s) w pełny zbiornik paliwowy. (Zawartość pakietu poprzednio można rozcieńczyć w oleju lub benzynie przy temperaturze powyżej 20 °C). Uruchomić silnik i utrzymać na przez 2 minuty na wolnych
obrotach. Eksploatować w normalny sposób.
2 etap: po zużyciu całości paliwa w zbiorniku wykonać jw.
3 etap: przeprowadza się tylko z wykorzystaniem żelu-rewitalizanta w saszetkach
i również jak pkt.1.

Dla silników z rozdzielnym systemem paliwowym i systemem smarowania.
1 etap: nagrzać silnik do roboczej temperatury. Zawartość 1 saszetki (połowy pojemnika) wprowadzić (rozpylać 10–15 s) w otwór wlewu oleju. Uruchomić silnik i utrzymać na wolnych obrotach przez 2 minuty.
Eksploatować w normalny sposób.
2 etap: przeprowadzać po 150–250 km przebiegu motocykla lub po 4 godzinach pracy silnika analogicznie do pkt.1.
3 etap: przeprowadzać tylko z wykorzystaniem żelu-rewitalizanta w saszetkach po 150–250 km przebiegu po drugim etapie identycznie jak wyżej.

UWAGI

  • Zestaw jest jednakowo efektywny dla dwu- lub czterosuwowych silników.
  • Obróbkę uznajemy za zakończoną po przebiegu nie mniej jak 1500 km lub 20 godzin pracy silnika.
  • W czterosuwowych silnikach wykonanie wymiany oleju na początku obróbki nie jest koniecznie.
  • Przy objętości silnika wyżej 1000 cm3 należy podwoić ilość.

Odbudowuje cylindry, likwiduje rysy i drasniecia.
Powieksza kompresje w cylindrach.
Chroni elementy trace sie przed zuzyciem.
Zmniejsza zuzycie paliwa.
Zwieksza moc silnika nawet do 100 %.
Przedluza sprawnosc eksploatacyjna dwu–, a nawet czterokrotnie.
Obniza ilosc substancji szkodliwych w spalinach.
Zmniejsza szum i wibracje.

  Źle            Dobrze
captcha ->