XADO ATOMIC OIL 5W-30 504/507
Dostępność: Dostępny
Best seller

XADO ATOMIC OIL 5W-30 504/507

5W-30 504/507 - silnikowy olej syntetyczny spełniający wymogi VW 504.00/507.00; ACEA C3. Bardzo płynny, przeznaczony szczególnie do eksploatacji w różnorodnych reżimach eksploatacji. Bazę stanowią kompleksowe oleje syntetyczne – polialfaolefiny (PAO), co oznacza wysoką stabilność przy skrajnych obciążeniach.
Zawiera zatomizowany rewitalizant
Stosowany w dowolnym okresie roku jako środek smarny silników diesla, zasilanych benzyną czy gazem aut osobowych i dostawczych uzbrojonych w filtr sadzy(spełnienie wymogów Euro-4 w zakresie czystości spalin). Specjalnie opracowany do silników aut osobowych i małych ciężarówek.
Grupa Volkswagen-Audi (w tym Seat i Skoda) a także w warunkach przedłużonych interwałów obsługi serwisowej (benzynowe do 30 000 km i diesle do 50 000 km).

Wybierz produkt, widok otworzy się z lewej strony
XADO ATOMIC OIL 5W-30 504/507
Opakowania:   Cena:
€12,49 (€12,49/L)
€44,99 (€11,25/L)
Spełnia wymagania specyfikacji: WymaganiaProducenta:
SAE 5W-30 VW 504.00/507.00
ACEA A3/B4/С3 MB 229.51
  BMW LongLife-04
  Porsche С30

Uwagi:

Nie zaleca się stosowania w silnikach R5 i V10 do 2007 r. Należy stosować olej spełniający VW 506.01

Dane fizyko-chemiczne*

Gęstość w 20 °С, kg/l

0,847

Lepkość w  100 °С, mm2 /s

11,7

Lepkość w  40 °С, mm2 /s

72,0

Lepkość dynamiczna w -30 °С, сР

< 6600

Wskaźnik lepkości

158

Temperatura zapłonu, °С

210

Temperatura gęstnienia, °С

< -42

Ogólna liczba zasadowa        , mgКОН/г (ASTM D2896)

6,1

Stosowanie:

 Przed zastosowaniem – sprawdź informacje producenta auta.

  • Szybko ustanawia warstwę smarną przy rozruchu zimnego silnika i utrzymuje stabilnym przy wysokich temperaturach eksploatacyjnych z jednoczesnym obniżeniem strat na tarcie do minimum.
  • Dzięki zawartości rewitalizanta, kompensuje zużycie bieżące węzłów i detali silnika, utrzymując ich stan na wyższym technicznie pułapie.
  • sporządzono w oparciu o specjalną technologię ”mid SAPS” z zastosowaniem pakietu dodatków o obniżonej zawartości fosforu, siarki a także niskim wskaźnikiem TBN. Przeciwdziała to blokowaniu filtra sadzy czy katalizatora a tym samym przedłuża ich żywotność. 
  • specjalnie opracowano pod wypełnienie wymogów VW 504.00 oraz 507.00, jest właściwym w stosowaniu gdzie przewidziano stosowanie olejów zgodnie z wymogami VW 503.00, 506.00, 506.01, 505.01, 502.00, 500.00, 501.01 и 505.00
  Źle            Dobrze
captcha ->